Bra film på bio

JAg har varit på bio en del på senaste och faktiskt sett en hel del bra film

State of play
R
iktigt nice faktiskt, och jag gillar inte ens trillers och sånt
men den e iallafall med Russel Crowe och Rachel Mcaddams (?)

Män som hatar kvinnor
Äntligen tog jag mod till mig och såg "årets största svenska film"
Rätt bra faktiskt

Star trek
Jag är verkligen ingen "trekki" men jag gillade den faktiskt.
Och jag brukar ändå hata sci-fi, men den här gilla jag

sen har jag sett lite andra mer eller mindre sevärda filmer..


Kommentarer
Postat av: Belinda

Min bastaste bastaste van ar med i man som hatar kvinnor, dedu, hon spelar lik. drunknad tror jag.. laskigt!



Har skryter vi... haha ;D

Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback