Kommande filmer på bio

Som jag vill se...
Sen kommer jag med största sannolikhet se många fler, men dessa ska jag se


Bolt 3-D (Går på bio)
Hjältehunden Bolt och alla hans vänner och ovänner

Seven Pounds (Går på bio)
Will Smiths senaste, kan bli intressant. Har dock fått ruskigt dålig kritik

Borta bra, hemma värst 27/2
Om ett par som båda avskyr sina familjer och skyr dem som pesten.
Det blir dock ldrig som man tänkt sig

Slumdog millionaire 6/3
Gatupojke i Indien som håller på att vinna "Vem vill bli miljonär?"
Han blir anklagad för fusk och man får veta hur han kommit fram till svaren.

Dumpa honom 13/3
Filmatiseringen av boken "He's just not that into you"
Ska bli spännande att se hur de har gjort det

Shopaholic 20/3
Som filmaffischen säger: Hon har inte råd, och hon vill inte ha några heller

Duplicity 27/3
Actionkomedi med Julia Roberts. KAn bli kul, och det kan bli värdelöst

Hopplös och hatad av alla 3/4
Den verkar riktigt dålig men det kan bli kul...

Jag har sagt det förut, och säger det igen:
Film ÄR bäst på bio

Kommentarer
Postat av: Anonym

En film du bara måste se är The boy in the striped pyjamas. Otroligt bra!

Postat av: Gaia

Va den var ju värdelös?... En enda stor klyscha.

Slumdog millionare var mkt bra dock..

2009-02-11 @ 23:05:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback