Aldrig haft så roligt när jag pluggar

Idag har jag pluggat med min fantastiska grupp
och gud vad jag skrattade

som när Freddie gick för att slänga nåt och vi (okej jag då) började diskutera hans rumpa
"han är en himla söt rumpa ändå" och så massa skratt
sen efter ett tag så tog danni upp tråden efter att freddie kallat henne tjockis på skoj
"Ah dudå, lillrumpa!"
o de va ju inte det jag sa!
"nej men danni jag sa ju att han hade söt rumpa!"
freddie såg måttligt generad ut, sååå söt
och vi tror faktiskt att han tycker om oss

sen fanns de en himla massa annat att skratta åt..
hur bra motion de e att röra på sig i sängen
att hänga på tjejtoan (ja nämner inga namn)
smeknamnet freddie
vissa människor på vår kurs (nämner fortfarande inga namn :D)
matsäck
att få komma hem till freddie
och mycket, mycket annat

min grupp e gruppen från himlen
speciellt till skillnad från vissa andra grupper jag haft...
o på torsdag ska vi jobba igen
för även om vi skrattade oss igenom hela dagen
så fick vi en hel del gjort

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback