Galen kväl - skratt blandat med ångest

Idag när jag och Agnes skulle banka efter jobbet gick något fel
vilket resulterade i att larmet gick
sen slutade det äntligen efter ett tag
då försökte vi ta oss in i bankningsrummet igen
och larmet började tjuta igen
och faan vad det lät
jag och agnes fick panik igen och letade reda på maskinisten David
arga kunder kom ut och ville ha ER-biljetter

sen fick vi äntligen slut på det
men va rädda att det skulle komma fler kunder och klaga
så vi gömde oss och sen sprang vi ut
dock har jag nog inte skrattat så mkt på länge
de fanns lixom nåt komiskt i all panik
för vi va så rädda och de blev så löjligt när vi sprang runt där
totalt jävla clueless

Kommentarer
Postat av: Bella

Haha vad kul! Jag ser det framför mig när du springer omkring där :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback