Översocial

Igår var det black cotton
det blev en rolig kväll
roligare än vad ja trodde de skulle bli'

sen när vi kom in på skolområdet såg jag rektor
(han va där för o hämta sin dotter)
och sprang fram: "Per, per, du måste svara på min kusins mail! hon har mailat jättemkt"
Tyra, jag sa ju att jag skulle prata med honom så fort jag såg honom!
nu va ja väl duktig ändå?

sen såg jag att rektorns fru, Desiree va där (min projektarbeteshandledare)
"Desiree, desiree, bara en liiiiten fråga"
så hon fick stå ut med en del frågor...

sen va de boardingföräldrarnas tur
"Veronica, jag måste ha hostmedicin! Den ja har fått funkar inte"
så hon fick ge mig medicin o prata ett tag hon med

sen va de läggdags för fröken Umerkajeff
och nu sitter jag här med mitt projektarbete o e duktig
eller nåt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback