Min överaktiva helg

Fredagen har ni redan hört om
eller efter stan åkte vi till Village för o föra lite
när vi varit där ett tag ringde ja en vän som vi skulle möta där
"Hey Nadja, my car has been stolen. Can I call you soon?"
Jag trodde han skämta men tydligen inte. Dator me alla jobbgrejer blev också stulen
Sen har ahn som tur var två andra bilar till sitt förfogande... och får sin nya i veckan...
så han kom efter ett tag ändå
Sedan åkte vi raka vägen till Pavement (numer The zone)
och dansade hela kvällen

Lördag morgon (okej vid typ 13.30) bar det av till Paradise lost
fantastiskt vackert ställe med grottor, vattenfall o en sjö
andra gången ja va där och jag älskar det! (bilder kommer till FB)
sen på kvällen åkte vi till Black Diamond o dansade lite mer

Söndag morgon började tidigt, 09.50 knackade Alex på min dörr
de va dags för masajmarknad!
Kom hem med 12 nya sjalar, smycken o salladsbestick
sen åkte vi till Race course o kolla på hästkapplöpningar (kan komma bilder på FB)
en aktiv och väldigt rolig helg kan jag lova!
Nattinatt

Kommentarer
Postat av: G

Låter lite snobbigt där borta.. jag e avundsjuk.-..

2008-05-12 @ 19:10:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback