Mombasa!

Jag är hemma igen efter en helt fantastisk semester
längtar tillbaka till Mombasa!
de e verkligen paradiset på jorden
semestern har bestått av sol, bad o festande
o så här kul har jag inte haft på länge

vi satt och kollade på solnedgången
- med smirnof och juice men ändå
vi hängde på suspekta klubbar
- äldre vita män och unga svarta tjejer
vi beställde in mat för 8 när vi va 3
- och åt upp det mesta av det
vi låg på stranden utan att märka att högvattnet kom
- och blev såklart helt blöta och sandiga
vi hängde på forty thieves
- och blev bjudna på drinkar av snygga engelsmän
vi badade i havet mitt i natten
- i klänning för min del
vi hade Spence som chaufför hela tiden
- nej, inte chaufför, "en vän med en bil"
Vi hade så sjukt jävla roligt
- och när de var dags att åka hem ville vi stanna kvar!

bilder finns på facebook.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback