Minns du?

image33
Minns du när vi badade i snön på flygfältet?
minns du när vi sov över hos Diego?
minns du när vi dansa på okänd bardisk?
Minns du första rix?
minns du när vi köpte våra första bh-ar?
minns du när vi spelade super mario hela nätterna?
minns du våra superfrukostar med allt i kylskåpet?
minns du när vi åt snabbmakaroner me massa smör till frukost?
minns du när vi spela in alla filmer?
minns du när vi hade fest tillsammans o svullade sönder? (som vi alltid gör)
minns du när vi va 12 o dansa moulin rouge?
minns du våra fikor, fester, shoppingturer o resor?
minns du när vi va små o allt roligt vi har haft?
alla våra äventyr kan man inte nämna här
dels för att de e för många o dels för att vissa inte är kända för allämänheten
men, ja saknar dig min favvokusse!

Kommentarer
Postat av: Favoritkusse Tyra

Naaaaaw, nu blir jag alldeles tårögd här
1. för att jag ser så förskräcklig ut på bilden
och
2. för att vi har haft det så jääävla kul ihop! Kom hem så vi kan förlänga listan!

Kommer du ihåg när vi byggde en flotte då? tog minst hundra timmer mycket slit och släp och så sjönk den på jungfrufärden eller så vare jag som var för tung!
eller när
Vi besökte bajsön :P

KUL VAR DET I ALLA FAL

miss miss miss yo

2008-03-13 @ 00:12:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback