Det känns fortfarande fel..

att dricka kranvatten - känns lixom förbjudet att dricka de..
att vara ute när det är mörkt
att inte gömma undan alkoholen
att åka i folks bilar
att jag har tagit studenten och at skolan e slut
att äta choklad (den smakar fett konstigt! i jämförelse med kenyas)
att inte kunna gå in till mikka mitt i natten när man inte kan sova
att allt inte e som det en gång va
och att det aldrig kommer bli detsamma igen

men de känns som mest fel, nästan helt outhärdligt, det är ändå att jag inte längre bor med mina tre älskade vänner.
mikka, alex o jess. jag älskar er och saknar er så himla mkt!

Kommentarer
Postat av: mikka

och om du visste hur mkt jag saknar dig.

2008-07-23 @ 23:44:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback