Kenya i kaos

det är kaos i Kenya berättar de svenska tidningarna
valet gick inte som många ville
Sittande president Kibaki har utnämnts till segrare
valfusk säger många
och andra är bara väldigt missnöjda

en sak är iallafall säker
i Kenya är det kaos
i landet där ja har många av mina vänner
jag hoppas verkligen att alla de ja känner mår bra o att de får skydd på skolan
eller någon annanstans
något annat som jag hoppas på är att jag får återvända
enligt UD ska man helst inte åka dit.
förhoppningsvis får ja ändå återvända i tid.
Nionde januari är det tänkt att resan tillbaks till Nairobi ska påbörjas
Om nån som är i Kenya läser, berätta att ni mår bra!
Kwaheri

Kommentarer
Postat av: Tyrann

Nadjaaa du får inte åka! don't dieeee

2008-01-05 @ 21:06:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback