Model UN - Last day

image19
(Del av den tidigare nämnda flaggången)

Sista dagen var lite av en besvikelse
vissa människor har en tendens att förstöra
tar på sig opassande kläder
och förstör för landet, skolan o lärarn
jävligt tråkigt
men så blir såna personer utkastade
vilket jag tackar den ansvarige för

annars så gick sista dagen bra
förutom att mina fötter har ännu fler
skavsår och blåsor
smärta, smärta, smärta

efter att det var slut så belönade jag mig själv
med nya skor

image18

På kvällen var det utgång
horseman var det som gällde
och en massa model UN folk var där.
image21
Mikka o ja skulle fota oss på toaletten, resultatet blev sådär

image22
Jag blir alltid så himla snygg på kort, mina poser e unika...

Nästa helg blir de iallafall pavement!
Kwaheri!


Kommentarer
Postat av: Ga

Fan vilka snygga skor:D

2008-02-24 @ 19:19:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback