Livet är en fest

eller helgen är en fest
jag har haft ännu en sån där - annars ganska sällsynt - riktigt lyckad helg

i fredags tog alexandra med mig på stand-up kväll
och vad jag skrattade!
vi smuttade på vitt vin och skrek av skratt
allt igenom lyckat, sen fick ja ju se älvsjö också
ja har varit runt en del i sthlm i väskan ändå, eller...
som jag sa till alex, "Älvsjö är ju fan inte sthlm" :D

sen igår var jag och shoppade med Gaia
har blivit en del shoppande senaste dagarna
en fantastisk klänning, o fantastisk höstjacka, o fantastisk väska
bilder kan komma en vacker dag...

sen lördag kväll var jag först hemma hos gabbe
och träffa folk ja inte träffat på år och dar
sen drog vi till fasching, mötte upp Jesspess och daansade hela natten lång

en fantastiskt trevlig helg iallafall
pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback