Rolig konversation

[email protected] sa:
afghanistan
[email protected] sa:
glömde du det
Nairobi sa:
what?
[email protected] sa:

du rabblar ju upp alla andra hellholes ;P

Nairobi sa:

jag bor i Nairobi...

Nairobi sa:

o ja va på Zanzibar i helgen

[email protected] sa:

aww =//

[email protected] sa:

=/

Nairobi sa:

jag älskar det

[email protected] sa:

men att va sådär långt borta från verkligheten sådär länge kan inte va nyttigt?!

Nairobi sa:

borta från verkligheten? de här känns väldigt verkligt

[email protected] sa:

jo min polare va i thailand i 3 månader nu.. å de räckte för att han skulle bli helt rubbad... han fick världens ångest när han hoppade på planet å insåg att allt inte bara va en vanlig fylledröm

[email protected] sa:

det första han gjorde när han kom hem va å dra å testa sig... första svaret va negativt men de måste ju ha gått 3 månader innan man kan veta säkert >.<


Kadaver! skickat 2008-04-28 22:34:

å de är ju inte så att afrika är förskonat från alla dödliga farsoter, snarare tvärtom

Nairobi säger:

hehe, ja.. vet inte riktigt vad jag ska skriva

Nairobi säger:

det kräver ju att man har en massa sex om det är HIV du syftar på

Kadaver! säger:

är man i afrika krävs det inte "en massa sex"?!

Kadaver! säger:

de räcker me att man har det typ

Nairobi säger:

haha, men ja har inte de

Kadaver! säger:

nä men de betyder inte att inte alla andra inte har det?! >.<

Nairobi säger:

jaja, man kan inte leva hela livet me att oroa sig för vad som kan hända

Kadaver! säger:

nä de är ju så.. de va så han gjorde... han sket i det där

Kadaver! säger:

för allt va som i en dröm

Kadaver! säger:

sen kommer man hem till allvaret... de är då ångesten slår till vettu >.<

Kadaver! säger:

haha

Nairobi säger:

de va ju lite dumt

Nairobi säger:

men du behöver inte orao dig för mig, ja har det mycket bra här i Nairobi

Kadaver! säger:

haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback