toppenhelg

i fredags va vi på hourseman o de blev kanske lite mkt där
kom hem, la mig i sängen o somna direkt

sen vid etttiden på lördagen väckte jenny o alexandra mig
vi åkte in till riktiga Nairobi för första gången!
låter helt sjukt, men de e en rätt farlig stad.
i stan köpte jag ett par jättesöta skor, garner, filmer o träpärlor.
sen så åt vi middag, ringde chauffören och åkte hem.

sen på kvällen hade vi planerat en lugn filmkväll med stickning
men de blev hemmafest i finaste området i Nairobi
de va rätt sjukt faktiskt, 3 hektar stor tomt o värsta poolen
en av killarna som va där brukade åka helikopter till skolan fick vi veta
ja garva för att ja trodde att han skämta, de gjorde han inte...
sen så va de  en massa andra sjuka grejer.
klyftorna i det här landet är verkligen enorma, hemskt.

sedan idag gick vi upp tidigt för o tvätta
de gick sådär, maskinen va vattenfylld när ja va klar...
sedan bar de av till Toi market där ja hittade en väska och en klänning
vidare till Yaya och masajmarknad där ja köpte 5 par örhängen och 4 sjalar
allt va jättefint o snart får ja min kamera så att ja kan fota. yeay

de flesta har varit i Nakuru i helgen vilket varit rätt skönt också
jävligt lugnt på internatet.
men nu har de kommit hem
o ja kan säga att ja e glad att ja va kvar här
men ja e trött, o borde plugga

Kwaheri!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback