sjuk, sjuk, sjuk

jaha, jag har legat inne sen i söndags
mår riktigt dåligt och hemlängtan känns starkare
magsjuk, matförgiftning eller migrän.

har levt på den numera välkända ris- och banandieten
äckligt, ja tyckte inte om ris innan o de e inte godare nu
men idag fick jag - hör och häpna - äta potatismos
vad kan morgondagen föra med sig för spännande?

iallafall nu e de läxis o jag har miljoner läxor men de är så tråkigt
lutar åt att kolla match point istället.
är så trött på mitt rum så jag håller på o dö

min aprikosfärgade stickning ser bra ut
dock finns risken att den blir lite för liten
en mössa ska d bli

sen så fick ja kamera o filmkamera igår
äntligen!
tack vare att oscar va hemma över helgen,
så himla härligt!
nu ska ja plugga/sticka

A bientôt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback