så olikt allt annat någonsin

Jag menar, hur normalt är det att de blir strömavbrott på en stormarknad i Sverige?
Jag har bott här i två veckor o de har redan hänt flera gånger

Sen så igår när vi hade U-landskunskap börjar de ösregna...
så jag och några till kastar oss ut för att hämta in vår tvätt

Hålen i vägarna lagas med stenar
man kan köpa majs längs vägen för en krona

Vi kan ligga och plugga vid poolen
men de blir kolsvart vid sjutiden varje kväll

på skolan blir det strömavbrott hela tiden.
men jag älskar allt det här

vår galna lärare i kiswahili
som dessutom garvar åt mitt ansikte och Henriks hand
okej.. de var kul:
han skar sig i handen med en machete när han skalade/åt banan med den
ofattbart klantigt.

nu ska ja plugga

Kwaheri


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback