På promenad genom stan

imorse var vi duktiga (jag jenny o alexandra o mikkaela)
vi gick upp vid 6.30 och promenaerade iväg.
På vägen var det massor av människor som gick på väg till jobb elr skolor.
de hälsade på oss med frasen "hola/jambo Mzongo" vilket betyder "hej viting"
dock var vi de ända vita som promenerade, verkligen de enda.
under vår timmes promenad såg vi en enda vit man som stod utanför sitt hur i den välbärgade förorten Lavington.
sedan så träffade vi en jättetrevlig kvinna som hette veronica som vi förhoppningsvis träffar imorrn me fast de e väl inte särskilt troligt kanske...

sedan när vi kom tillbaka efter vår långa promenad åt vi en stor frukost.
riktigt gott faktiskt, vi ska ut o gå imorgon med.

sen hade vi en massa lektioner
o efter skolan var det dags för fotboll.
yeay, de va jätteroligt faktiskt!
även om jag inte direkt är överdrivet talangfull...

oh, jag har en idé till mitt projektarbete! äntligen, hoppas att lärarna säger att de e okej bara.
nu MÅSTE jag sova!

A bientôt mes amies!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback