nairobi nairobi

funderar på om jag ska låta bli o berätta om de vilda festandet o istället berätta om det fina landskapet och alla utmanande skoluppgifter så att min släkt kan få läsa bloggen.
eller så struntar ja i de.

igår va vi iallafall återigen på hourseman
såg lite välkända ansikten så de va ju trevligt.
en kille kom fram till mig o sa:
"You were here last weekend, right" - han
"yes, that's right" - jag
"You were reeeally drunk" - han
"yes" jag
jag avlägsnade mig snabbt men han kom till mig igen på kvällen o sa
"you were wearing a white dress"
så jävla creepy kille, kort o tjock tyvärr. ingen heting direkt.

sen så träffade jag spence igen, de va kul.
men han e avstängd från svenska skolan o alla boardingparent försöker få mig att undvika honom.
jag gör så bra bekantskaper.
o så träffade jag Saschas kongolesiska kompis o satt o pratade franska i en timme eller så.
sen träffade jag helikopter-justin igen.
så himla gullig kille, 15 men söt som få. va me honom en stor del av kvällen
riktigt trevlig kväll i övrigt!

imponerande nog blev ingen groundad och folk orkade upp till brunchen
amerikanska pannkakor igen! lycka går genom magen :D

nu e de "mitt afrika" som gäller
och en massa annat plugg, åh att ja alltid gör allt i sista stund.
massor att göra nu.

A bientôt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback