Nairobi Hospital

Japp,, idag har jag suttit på Nairobi Hospital hela dan
eller iallafall i fyra timmar
men de va fyra jävligt långa o hemska timmar
ja mådde jättedåligt och höll på o svimma
blev nästan inlagd med dropp, precis va ja tänkte när ja bestämde mig för o åka till Kenya.
well, efter ett par timmar kom ja till en läkare o sen fick ja vänta i labbet i ett par timmar

sedan skulle ja ta ett blodprov
ja va hur kaxig som helst när han skulle berätta att de gör lite ont me sprutan...
tlls ja insåg att nålarna här e dubbelt så stora som i sverige.
de gjorde MYCKET ondare. och nu kan ja knappt använda högerarmen
inte heller vad jag tänkt mig
tackade nej till smärtstillande
men efter att ha sett hur rolig alexandra blivit så ångrar ja mig nästan

sen kom vi tillbaka för lunch
klockan 15.15 på eftermiddan
o sen middag vid 18, fucked up dag

har kollat Grey's anatomy idag
o nu kollar ja o Alexandra sex and the city, najs!

kvällsfikadags
och på onsdagar får vi kaka, de e vår lilllördag.
imorrn ska ja nog till skolan iallafall
första gången den här veckan.

Soo long suckers :D

Kommentarer
Postat av: fanny igen

hejhej!voi voi det verkar farligt med alla rkossade ansikten och matförgiftningar i kenya :S
ett brev är på gång. eller något form av brevpapper iallafall höhö.
ha't snygging

2007-09-29 @ 01:01:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback