man får bara en chans att göra ett första intryck

"Vi skulle ju ha trekant och älska hela natten!" - Jag till linn och erika

Det uttalandet blev dessutom mitt första intryck på vår nya boardingförälder


Isas första intryck blev att hon gjort salomon till en liten minihitler (han såg verkligen ut som hitler! Likadan frisyr och så den lilla mustachen)


Vilken kväll de blev

Jag o linn åkte runt på en kontorsstol runt skolan. Hängde med Axel och Isabelle i tvättstugan, på topphumör. Sen drog vi in på gustavs rum, låg på honom och pratade om typ sex, med erika också. sen kom sötaste salomon

"Salomon jag vill att du tar mig, på Linn" - Jag

"Oh, det har jag alltid drömt om" - Linn

sen en massa annat otroligt roligt oserilst flummande,
ja älskar mitt internatliv

imorrn ska vi iväg på camping då då, de blir nog roligt ska vi se.

Teamwork is the shit och alla älskar alla på vår lilla incestboarding, myyys.

Sen så ska vi ju bo i små trevliga tvåmannatält med betoning på små.
De e verkligen tragiskt små.

nu borde ja sova
tidigt imorrn

kwaheri


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback