jag bor i Nairobi

haha helt sjukt de där att ja bor här
förresten så får jag typ en chock varje gång jag ser mitt eget ansikte.
jag förstår lixom inte varför det ser ut sådär.

nu e de snart kvällsfika
de e en himla mysig grej egentligen.

idag lurade ja min kiswahili-lärare att Isa slog ned mig bara sådär
de va roligt
för min lärare e så himla rolig
han blev helt exalterad o skulle komma på hämndplan o grejer
o sen när hon kom sa han typ "there she is, Isa come here"
o hon fatta ingenting, o så höll han på o fåna sig (på ett skoj sätt)
galet roligt, sen trodde han typ inte på sanningen heller

nu e de fikatime
sen ska vi väl försöka se klart breakfast at tiffanies.

A bientôt mes amies

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback