de som inte dödar dig härdar dig

nu sitter jag här, äntligen hemma
mina ben är upprivna och fulla med rivsår
de fanns en hel del som gick fel me den här teambuildingen
för att ta ett exempel:
jag fick feber första dagen och mådde allt annat än bra.
faktum va att de flesta va sjuka
men de blev inte så mkt teambuilding för mig då första dan
sen andra dan va de höghöjdsbana, inte heller de min starka sida
plus att ja fortfarande va sjuk.. myyyyys

sen idag (söndag) så skulle vi på en timmes promenad till en källa
när vi gått i nästan en timme frågar vi guiden hur långt de e kvar
svaret blev en timme ungefär.. hmmmm
plus att de glömde berätta att vi skulle gå i bergen, o där vi gick såg de ut som om ingen människa gått föut.
de va svår terräng kan jag tala om, därav mina blodiga ben.
ja kan tillägga att solen var himla varm.
sen när vi skulle ta oss tillbaka så lyckades vi gå vilse men vi kom tillslut fram till våra tält o där väntade en otroligt god tonfiskspastasallad. mums

sen så va de inte bara jobbiga grejer, en massa mys också
vi låg o tittade på stjärnorna en natt och de va ju helt sjukt mysigt
sen så va vi på löve (Lejon) jakt med vår lövedräpare, norrmannen sascha.
han lärde oss dessutom hur han skulle stampa ihjäl en orm.
spännande spännande, denna sascha.
man fick lite mer färg eftersom vi hade värsta toppenvädret
sen så va de riktigt mysigt stundvis
som när julius (vår popstjärne (på riktigt :D) chaufför sjöng sånger
elr när vi bara satt vid lägerelden o hade de mysigt

dock va de obegripligt skönt att komma hem måste ja säga
trots att regnet öste ned o att all min tvätt från i torsdags va dyngsur
nu ska ja nog sova
bilder finns iallafall på facebook
om ni vill se från i helgen så e de i malewaabumet.
utsikten va galet vacker, de talar till vår långa obeskrivligt uttröttande promenads fördel.

lala salama!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback