återigen... det som inte dödar dig härdar dig

Idag gick jag upp till Kerstin med förtäckt ansikte. Då rektorn påpekade att jag såg ut som en terrorist. Dessutom är det 9/11 idag. Inte bra, inte bra alls.

Varför var då mitt ansikte förtäckt?

Jo för att min läpp har växt till sin dubblastorlek, min näsa är smått deformerad och dessutom har ja två fula väl synliga blåmärken på kinden och hakan.

Vad beror då detta på?

1. Min ryska man Oskar slår mig
2. Jag gick in i en vägg
3. Isa fällde mig
4. Min lesbiska älskarinna slog mig
5. Jag brottades med ett lejon
6. Jag blev rånad på väg till Junction
7. Jag är så snygg att någon var tvungen att deformera mitt ansikte

Den bittra sanningen är att min vän (som inte är min vän längre? :P) Isa brutalt fällde mig.
Sedan så skulle jag kunna tillägga att de faktiskt inte var med mening utan när vi spelade basket.
Brutalt var det iallafall, jag kunde både känna och höra hur mitt ansikte krossades mot marken.
detta var igår och idag ser mitt ansikte värre ut än vad det gjorde igår.

nu ska vi kolla breakfast at tiffanies, äntligen!
de har lixom inte blivit av hittils.
men nu e de dags.

Kwaheri mes amies







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback