karaoke hos rektorn

Igår kväll var vi på middag hos våran rektor.
de va jättemysigt och vi fick tacos och glass med SVENSK chokladsås
gott gott gott
även om de va strömavbrott hela kvällen så va de mys.
sedan va de några som åkte till Casablanca
men ja va trött och bangade sönder
sen när de precis åkt så - hör och häpna - började elen funka igen
så vi som va kvar började sjunga karaoke
de va psykat roligt
jag hörde min rektor sjunga
"big wheels keep on turning" de va skoj!
de e de nog inte många i Sverige som har hört sin rektor göra.

vad händer annars?
en massa plugg och imorgon är det kiswahiliprov.
de suger, för de e hur mkt glosor som helst.
önska mig lycka till!
men, jag älskar den här staden!
idag hade vi håltimme och jag badade, solaed och pluggade med Oscar.
sen så åt jag lite av allt de svenska godiset som min pappa skickat...
SJUKT gott! Tack!

nu e de dags att plugga och göra lite nytta.
packa vore ju inte heller dumt o göra.
Kära vänner som läser bloggen, skicka kort eller brev eller nåt!
Adressen finns på
www.svskol.com o lägg bara till mitt namn o skicka!

Kwaherini!


Kommentarer
Postat av: Mimi

Är det något speciellt med just Svensk choklad?
Ha det så bra så bra så bra. Kramelikram -Mimi

2007-10-11 @ 19:12:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback