jag älskar Nairobi

japp, de gör jag.
även om man kan bli galen på en del här
o även om internet typ aldrig funkar o man känner sig lite instängd ibland

Någon som är helt underbar är min ki-swahililärare Lazarus.
han vägrar säga va hans barn heter o hittar på konstiga namn så ja luskade reda på de från christian som bor hos honom. sen så undrade ja om Lazarus klippt honom när han sov.
sen idag så utspelade sig den här konversationen
"Lazarus, say hi to Mercy (hans dotter) from me" - Jag
"Whaaat? who told you that?" - skrattande Lazarus
"I've figured it out myself" - jag
"And I've heard that you think I cut peoples hair when they are sleeping" skrattande och jättenöjd Lazarus
Damn, Christian e en sån skvallerbytta :D
men de händer alltid roliga saker på Lazarus lektioner.
han e helt knäpp på riktigt, har miljoner historier om honom.
idag va vi på junction o köpte godis, läsk och sen drog vi in på java och köpte islatte och chocolate fudgecake.
hur gott som helst! och onyttigt.

men här kommer något superduktigt som jag ska göra
jag ska springa (eller gå) Nairobi Marathon!
de e ju fett bra, motion och så får man se stan.
men men plugget väntar på mig som vanligt.

Kwaheri!

Kommentarer
Postat av: Simon

Sweet, men är du säker på att du inte vill byta plats med mej? verkar ju vara jävligt mycket roligare där

2007-10-05 @ 11:03:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback