ännu en härlig helg

vi startade fredagskvällen på Karen Blixen bar med shots o Smirnof
båda kostar för övrigt ca 15 kronor...
sen va vi hemma hos Derek i hans löjligt stora hus :p
de va roligt o se o sen bar de av till klubben "black cotton"
där foirtsatte vi dansa, dricka o snacka.
mycket roligt!

på lördagen vaknade jag upp inte helt pigg
gick ändå ned till brunchen o käkade några pannkakor o gröt
sen lyckades vi ta oss iväg till village market där ja köpte joggingskor
och där vi åt mat, vi äter ganska mkt här...
på kvällen åkte vi på teater "Sorry, I love you"
pjäsen va jättebra och musiken underbar!
sedan var jag hos Sascha ett tag på kvällen innan jag gick hem och sov.

sedan sov jag ända till 11 på morgonen.
gick upp, åt pannkakor, gröt och mackor med jordgubbssylt. Gott!
sen nu så sitter jag här, borde plugga men jag vill inte.
funderar dock på o dra till java o köpa iskaffe.

Kwaheri!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback