Ninakukamani!

- jag saknar er!

och om det är så att jag varit dålig på att höra av mig så e de inte för att ja glömt er eller något sånt utan de e helt enkelt bara så att jag är dålig på att höra av mig.
fast samtidigt finns de många som själva e dåliga på at höra av sig :P
och samtliga vänner o andra e väldigt dåliga på o kommentera. bläää
de e tråkigt tycker jag som sitter här långt borta från världen
utan koll på någonting

nu e de inte långt kvar tills jag kommer hem iallafall
de e ganska exakt en månad faktiskt
ja åker nämligen hem den 20:e december
men ja e så långt bort att ja inte kommer hem förrens den 21:a
sen så e ja hemma i några veckor o träffar er fina vänner
o sen åker ja tillbaks till värmen efter att ha varit me er o shoppat en massa såklart

ja kan lära er lite fula ord på kiswahili, kanske några fina
och jag ser fram emot att träffa er!
detta inlägg e till alla ni som ställer upp, er som ja saknar så mkt!
utan er vore ja inte den ja e idag
störd, skum, flummig, glad och borta i afrika
hade de inte varit för att ni e såna bra vänner så hade ja aldrig vågat
ingen nämnd, ingen glömd men ta åt er <3

Ninakupenda!
Kwaherini!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback