Hakuna matata

Veckans roligaste händelse måste ändå ha varit att jag ska vara Ryssland i Model UN
så otroligt, himla roligt! vi har veto och en massa makt i FN, bättre blir de lixom inte.
sen så kan de va jätteläskigt också, men psykat roligt.

Idag va vi inne på älskade Java house
köpte dock grejer till Alex som e sjuk men de vet ju inte dem
så, när jag ska få mina grejer får jag, av personalen, frågan:
 "No Ice coffee today?"
vi är på Java FÖR ofta!
okej, iskaffen där e himla god o allt annat me
men när personalen känner oss o kan våra beställningar...
då har de kanske gått lite för långt

Nairobi marathon gick för övrigt jättebra
om ungefär en månad e de "women's aids run" som gäller.
man får fina tröjor också :D
kommer komma hem med en massa tröjor

Min swahililärare Lazarus e underbar!
dels får han en alltid att skratta o sen idag så berättade han att han pratat om mig med en kille som bor hos honom som brukar va på skolan.
Lazarus hade sagt att ja inte varit som vanligt på senaste tiden
så himla gullig, frågar alltid om hur man mår o e bara allmänt bra

nu vet ja inte om de finns nå mer o skriva
elr de finns en massa o säga men inget som går o skriva här :D
elr som e särskilt intressant o skriva här iaf.
aja, ja håller på o flumma iväg
ja har massa plugg som ja försöker undvika o som vanligt e ja ute i sista stund
tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback