En bra dag

Idag vaknade jag upp ett antal gånger innan jag slutligen gick upp.
solen sken utanför och dan kändes riktigt bra
egentligen ingen direkt anledning till de eftersom ja råkat låsa min mobil
klyftigt tjejen...
men allt käns ändå riktigt bra
regnperioden verkar vara över och de går bra med julklappsinköp.
någon som önskar sig något särskilt?

i helgen är det nordisk julbasar vilket kan bli roligt
sen så e de black cotton elr nåt annat uteställe som gäller
på lördag ska vi till Talisman (som sägs ha otroligt god mat) för o fira Gabbi
verkar bli en bra helg helt enkelt och det är redan nästan helg!
dessutom har jag chockerande nog ingen stor inlämning elr prov imorrn
jo, resolutionen men den börjar vi komma igång bra med
o de e ett grupparbete...

well, dags att plugga.
Kwaherini rafiki!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback