nyårslöftena

I början av året skrev jag ner vissa nyårslöften.
Nu ska jag kolla hur det gått hittils:

- Träna mer.. inte blivit så mkt på senaste tiden
Hm.. det går inte särskilt bra med det där... tränar inte särskilt mkt
- Äta frukost, vill inte svimma igen
Smooooothie, går iaf. hyffsat.

- Anstränga mig massor i skolan, de lovar ja varje år
Haha de där går lika dåligt iår som alla andra år
- Inte göra allt i sista minuten, lovar ja också varje år
Gör fortf. allt i sista minuten
- Skaffa ett jobb, förutom de som fotbollstränare
BArnvaktsjobbet med Elias och Oliver <3
- Ta reda på hur man söker till svenska skolan i Nairobi.
Snart åker jag!


Nu är det bara två veckor kvar till skolavslutningen!
Igår var det sommar, obeskrivligt nice.
Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback