största slynan

va på pojkvännens fest igår.
massa folk från hans gamla klass va där.
jag kom rätt sent eftersom ja vart o tatt en öl me carro i stan.

till saken hör att det i petters klass gick en riktig jvla slyna, i mina ögon.
hon stöter på min pojkvän så fort hon får en chans.
jag hade dock aldrig träffat henne innan.

så kommer jag då dit, känner typ ingen
och hon stöter på honom när jag är där.
ja va typ chockad, hon höll om honom o betedde sig som om de va nåt mellan dem...
tur att petter har världens snällaste kompis :)

sen när hon skulle gå sa hon att de va jätteroligt att träffa mig. lol.
sen innan hade hon sagt till petter att hon inte skulle stöta på honom. hmm.

ja o petter hade värsta bråket sen när alla gått.
fattar inte hur han kan låta sånt ske när ja e där.
aja, vi får se hur länge de håller.
älskar honom fortfarande sjukt mkt...

Kommentarer
Postat av: Sara

Usch... Det där låter jobbigt =/ Har varit med om lite liknande saker... Hoppas det ordnar sig iallafall :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback