djävulsyngel

Aka mina fotbollselever

Jag har hand om 10 åttaåriga pojkar mellan 9.30 och 15.30.
Dessa barn är galna, kaxiga, busiga, olydiga och söta såklart!

Här kommer lite utdrag från Brommapojkarnas fotbollsskola

Sagts till mig:

"Jag tycker inte om dig" - R
"Varför tycker du inte om mig då?" - Jag
"För att du har krulligt hår." - R

"Jag tycker inte om gamla tanter som dig" - R

"Nadja, --- sparkade mig i ryggen" - S
"Men det var säkert inte med mening"
"...sedan hoppade han på min rygg" - S
Vad svarar man?

"Asså han är en j-vla hårigt punghuvud, nej han är en j-vla kuksugare" - F
Fortfarande, vad säger man?

Vad man snappat upp:

"Nej nej, ni får inte ta något..." - Ledar-John
"Okej, nu fick du ta den där av mig" - Ledar-John

"Min boll är borta" - de får man höra ca 100 ggr/dag

Roligt värre:

En unge klär av sig alla kläder utom kalsongerna o dem drar han upp o springer runt me "string"
sedan härmar alla andra honom såklart.

Vattenkrig!

Jag gömmer mig för mina ungar på lunchen... litegrann iaf


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback