utekväll

i onsdags va jag ute me nåra vänner
närmare bestämt tilda, steffie o emilia.

de va fett roligt, vi hängde på lite sunkhak
o tilda o steffie blev dragna vilket var otroligt roligt.
speciellt som ja aldrig sett dem så förut :D

sen avslutade vi kvällen på after
där träffa vi tre killar: calle, henke o christian.
när after stängde drog vi hem till calle.

där satt ja o kolla calles mobil o såg sms från henke...
smsen hade skickats medan ja va me dem, hmmm.
sms nr.1 löd ungefär så här:
"rör henne inte, hon är min"
i nästa sms stod:
"3some elr vill du kuka själv"
calle låtsades inte känna till dessa sms o ja trodde honom...

men så kolla ja hans utkorg o hittade detta
"hon håller mig i handen."
och dessutom:
"tror du hon vill elr"

så sjukt roligt att jag dessutom såg alla de här smsen :D

sen vid sextiden när t-banan började gå igen åkte vi hem
sen satte sig ja o emilia på donken o åt frukost.


Kommentarer
Postat av: Mimi

Vad brutalt! Män är djur... i a f när de umgås med nADI :P

2007-07-19 @ 19:51:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback