jag har tråkigt

1.Tre namn jag lyssnar till:
nadja, nadi, jackie

2. Någonting jag tycker om med mig själv:
öppen

3. Någonting jag inte tycker om med mig själv:
tänker inte innan jag pratar

4. Detta är jag rädd för:
resan till Kenya

5. Tre saker jag vill ha varje dag:
mat, nya saker, nåt att göra

6. Tre saker jag absolut inte kan göra:
städa

7. Detta tycker jag om att göra:
leka, va me petter, va me vänner, spela spel, träffa människor

8. Detta vill jag göra just nu:
åka hem

9. Bästa känslan:
glädje

10. Värsta känslan:
Ångest

11. Egenskaper jag gärna vill att min partner har:
petris

12. Är jag kär just nu?:
Ja! 

13. Jag vill gifta mig:
med petri

14. Följande saker vill jag göra innan jag dör:
hm...

15. Min käraste ägodel:
min röda fina mobil

16. Något jag vill ha i present:
pengar

17. Detta har jag på mig just nu:
jenas, från diesel, vitt linne från h&m och en tjocktröja från kookaï

18. Favoritkläder:
Klänningar

19. Favoritdjur:
vet ej

20. Följande musikstilar tilltalar mig mest:
rock

21. Favoritlåt just nu:
morningstar - A.F.I. e alltid underbar
she will be loved - maroon 5


22. Roligaste/tråkigaste ämne i skolan:
i Afrika kommer alla ämnen va roliga :D elr nåt. roligast va eget arbete på Globala...

23. Stjärntecken:
Vädur


24. En bok jag älskar:


25. Tre filmer jag älskar:
Les poupees russes, C.R.A.Z.Y. och tecknade Peter Pan med Petri

26. Tv-program jag gillar:
That 70s' show

27. favorit parfym
Dolce and Gabbana - Light blue

28. Detta äter jag gärna:
muffins, godis, sötsaker

29. Dricker helst:
cider

30. Favoritgodis:
surt

31. Hit vill jag gärna åka på semester:
spelar ingen roll


32. Färg på mina ögon:
blågrå

33. Min längd:
160

34. Jag tror på:
sanningen :)

35. Jag spelar:
lite blockflöjt :P

36. Person jag beundrar:
mamma

37. Så här bor jag:
tvåvåningslägenhet me mamma.
snart internat i Kenya

38. Antal döda krukväxter i hemmet:
Rätt många säkert eftersom vi varit på landet ett tag

39. Det här tänder mig:
Petri och hans kropp

40. Det här gör mig avtänd:
strumpor

41. Favoritfärg:
Röd tror ja nog

42. Favoritcitat:
"This is not the end, it's not even the beginning of the end but it is, perhaps, the end of the beginning"

43. En hemlighet jag vet:
berättar ja ere ju ingen hemlighet

44. Bästa present jag fått:
min fina data

45. Senast köpta skiva:
inte en aning

46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är:
mitt hår kanske

47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är:
magen

48. Udda förmåga/egenskap:
...

49. Om jag vore ett djur skulle jag vara:
...

50. Vad lyssnar du på just nu?:
ingenting


51. Vad har du gjort/ska du göra idag?:
målat huset (en gavel), gjort blåbärspaj o hoppat studsmatta

52. Var är dina föräldrar födda?:
stockholm och dalarna

53. Vad är det senaste du installerade på datorn?:
min data e inne på reparation :(

54. Vilken är din favoritrestaurang?
libanesiskt

55. När badade du i en pool senast?:
nåra veckor sen

56. Har du varit med i någon skolpjäs?:
nope

57. Hur många barn vill du ha?:
två, elliot o alva

58. Vilken musikstil tycker du mest illa om?:
techno

59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet?:
miljöpartiet

60. Vad har du för TV-kanaler?:
men en massa olika

61. Har du åkt moped någon gång?:
aa, vi åkte fem pers. på johannas moppe när vi skulle till ICA :)

62. Har du busringt någon gång?:
jess

63. Har du fått felparkeringsböter?:
jag har inte ens skickat in övningskörningspapper

64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm?:
aldrig i livet, skulle aldrig ske.

65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt?:
marocko tror ja

66. Har du en egen trädgård?:
ne

67. Vilken är din favorit bland tecknade serier?:
Peter Pan fast de e en film

68. Kan du alla orden i nationalsången?:
Nej

69. Badkar eller duschkabin?:
Badkar

70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?

Les poupes russes. har sett den typ hundra ggr.


71. Favoritpizza?:
ananas och oliver

72. Chips eller popcorn?:
popcorn

73. Vilken färg på läppstift använder du?:
rött

74. Har du rökt jordnötsskal någon gång?:
nej, men de låter spännande :)

75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling?:
haha, nej.

76. Apelsin- eller äppeljuice?:
äpple

77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?:
vet ej

78. Favoritchoklad?:
tycker inte riktigt om choklad

79. När röstade du senast?:
jag får inte rösta

80. När åt du en hemodlad tomat sist?:
ett tag sen

81. Har du vunnit en prispokal någon gång?:
nej

82. Är du bra på matlagning?:
verkligen inte

83. Klarar du att tanka själv?:
har aldrig försökt

84. Har du beställt något från de där shoppingprogrammen som går på reklamtevekanalen?
nope

85. Pepsi eller Coca Cola?:
gillar inte de

86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb?:
hm.. mjukisbyxor o BP-tröja?

87. Vad var det senaste du handlade?:
jag e på mitt land så de va för länge sen för att ja ska komma ihåg de

88. Har du kräkts offentligt?:
yes

89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken?:
har redan sann kärlek  

90. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
nej

91. Har du ringt något betalnummer?:
inte va ja vet

92. Kan man vara vän med sitt ex?:
aa, om ingen har känslor för den andra

93. Vem var det du besökte på sjukhus senast?:
vet ej

94. Hade du mycket hår som liten bebis?:
hur mkt som helst. ja va dessutom blond när ja va liten

95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar?:
inget alls

96. Vad har du i din väska?:
Allt man behöbver elr inte behöver

97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig?
hemligt

98. Vad är du tacksam för idag?:
familjen, petri o vänner

99. Var hittade du den här listan?:
http://problemprinsessan.blogg.se

100. Tre personer jag vill ska fylla i denna enkät:
spelar ingen roll om nån gör de. ja  har bara tråkigt


Kommentarer
Postat av: Mimi

Jäklar, här ligger vi u med bloggandet, :p. Alltid spännande att läsa :)

2007-07-19 @ 19:49:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback