Skönhetsingrepp

Jag kan inte förstå människor som plastikopererar sig och gör diverse skönhetsingrepp. Varför skrika ut till hela världen att man inte är/var nöjd med siig själv? Jag menar, de e ju inte som att man inte märker om någon har silikonbröst eller silikon i läpparna. Visst, jag är inte alltid nöjs med mig själv och min kropp men de tycker ja inte att hela världen ska behöva veta.

Jag skulle inte vilja vara tillsammans me en kille som inte har tillräckligt med självförtroende för att ha kvar det utseende som han är född med. någon som inte tycker att det räcker med de man har på insidan...

Jag kan kanske förstå om något hänt med ansiktet/ kroppen o de e deformerat men annars tycker jag bara att det är tragiskt med alla dessa kvinnor och män som lägger tiotusentals kronor på skönhetsingrepp. Om de vill känna sig bättre borde de ge pengarna till rädda barnen, wwf eller någon annan organisation som försöker göra den här världen till en bättre plats. Det skulle iallafall göra mig mer tänd/intresserad av en kille än om han stoppat in silikon i rumpan för att den ska puta mer.


Tack för mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback