skitsnack

Vad är egentligen skitsnack? Jag och en vän diskuterade det nyss. Några som han känner men som jag knappt känner har enligt mig snackat skit om mig men som enligt honom har de bara uttryckt sin åsikt. De sa att ungefär "hoon är så jävla jobbig, hon vill bara ha uppmärksamhet hela tiden" och sånt. Är det skitsnack?
Jag anser det eftersom den fega bruden inte vågat säga det till mig personligen.

Jag orkar inte vara kvar här, alla bara snackar skit utan anledning. Jag håller på att kolla upp Svenska skolan i Nairobi och jag tror att jag ska söka dit till trean. Läskigt att åka till Afrika och vara där ett helt år dock. Jobbigt att lämna pojkvännen. Imorgon har vi varit tillsammans i 1 år och 11 månader <3

Nu ska jag gå och äta hos mormor och morfar.

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback