Första inlägget

Välkommen till min nya blogg!

Jag heter Nadja
är 17 snart 18 (31/3-07) år
går "flumskolan" Globala gymnasiet
ettan gick jag på L'estradska, STORT misstag.
bor i Bromma, vilket jag gjort nästan hela livet
(innan dess va de Täby)
ja älskar min pojke och mina vänner och min familj
och så älskar jag tecknade Peter Pan

Nu e de nytt år och nu ska jag...
- Träna mer.. inte blivit så mkt på senaste tiden
- Äta frukost, vill inte svimma igen

- Anstränga mig massor i skolan, de lovar ja varje år
- Inte göra allt i sista minuten, lovar ja också varje år
- Skaffa ett jobb, förutom de som fotbollstränare
- Ta reda på hur man söker till svenska skolan i Nairobi.

Jag kommer nog på fler saker allt eftersom.

Tjingeling.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback