feta bitch

eller okej, hon är inte fet bara kraftig. vill bara avreagera mig.
jag har inte gjort henne nåt men ändå e hon så jvla otrevlig.
säger åt mig att sluta prata i telefon, när ja inte gör de, under lektionerna

hennes vän pratar i mobiltelefon o diskuterar högljutt helgens fest:
fem minuter senare säger hon åt mig o min kompis som diskuterar skolarbetet o hålla käften.

nästa grej, ja pratar me min lärare om ett seminarium
Läraren: men de e väl bäst o va sist eller först?
Jag: nej, jag vill va i mitten
Bitchen: asså, va inte så otrevlig.
Jag: jag säger bara vad jag tycker, de har inte em dig o göra.
Bitchen: jag tycker inte om att folk e så otrevliga hela tiden.
Jag: Om de e nån som e otrevlig så e de du.
Läraren: ingen e otrevlig, sluta nu.

sen massa andra otrevliga grejer som ja inte orkar ta.
Jag skriver detta för mig själv, för o avreagera mig ändå orkar ja inte skriva allt....

sen e min projektgrupp riktigt hemsk, ja ska jobba med dessa resten av terminen.
de säger inte ett ord, man får leka fucking jävla lekledare. det suger.
ingen vill göra detta o ingen tvingar dem, ändå sitter de där o förstör för alla andra genom att inte göra nåt.
ska prata me J imorrn, han e stenhård som lärare. att berätta för honom kan löna sig.
min processhandledare vägrar fatta att vår grupp inte funkar.
Hon tycker att de e såå bra att alla e så raka (berättar att de tycker de e skittråkade o totalt oengagerade) men hallååå, de e inget positivt, går man i skolan måste man anstränga sig.


nu ska jag plugga till mitt skriftliga prov eller nåt av de två muntliga eller nån av de tre inlämningsuppgifterna. kuuul

Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback