Stockholm, Sverige

Jag har varit i Sverige i några dagar nu
kylan är vidrig

resan var ju inte direkt problemfri
den började me att planet va 12 timmar fösenat
de va inte nice alls kan ja tala om

sen i london hade ja 40min tills mitt nästa plan gick
så jag sprang barfota genom hela Heathrow
hann iallafall med planet i sista stund
(när jag kom till där man får biljett hade ja 15 min tills planet skulle gå
o då var de en bit att springa till min gate)

när jag äntligen kom fram till Sthlm. helt slutkörd
ja, tror i då att min väska var på Arlanda?
hapana hapana, nej nej nej
för den va kvar i London
och jag fick den i söndags kväll
oh vad taggad jag är på o flyga me Kenya Airways om ett par veckor
för dit återvänder jag, till solen - till värmen

Nu e de troligtvis vänner & bekantasom gäller
Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback