Snart snart snart

Sätter jag mig i vår skolbuss
för sista gången iår
för turen går till Kenyatta airport
där ska jag 23.50 sätta mig på ett plan som går till London
där jag byter till ett plan som går till mitt älskade Stockholm

Jag ser fram emot det men jag är så glad att jag gjorde detta
så tacksam mot mina vänner o p som finns kvar när jag kommer hem
ninakupenda!

Samtidigt känns det jobbigt att lämna detta
mitt hem sedan fyra månader
där jag har hittat vänner
vänner som jag umgås med dygnet runt
som ja ofta skrattat me tills ja fått ont i magen
som vi har fånat oss tjejer!

image13
jess o ja på julavslutning <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

ska du inte tillbaka till nairobi i januari?

2007-12-20 @ 22:35:27
Postat av: Mikkaela

iiihik sverige.
Blev det ngn show igår ^^?

2007-12-22 @ 10:25:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback