lilla nadi i stora världen

jaha, jag e ju för lättskrämd ändå
när ja o jessi hörde nån utanför korridorsdörren tänkte vi såklart inte tanken "Det måste va någon av de andra 40 som bor på internatet" utan de e klart att de e störst risk att det är en mördare. Så jess kastar sig in i mitt rum o jag smäller igen dörren. Och trycker emot när människan bakom dörren försöker öppna.
hör till slut Alex röst, hm... that make sense.
image10
men min hand tyckte inte riktigt om de där me att slå igen en dörr etc.
så här e min hand idag.
Jaja, jag mår bra iallafall.

Kommentarer
Postat av: J

Stackare! Hoppas handen mår bättre snart :)

2007-12-10 @ 20:53:11
Postat av: J

haha, glömde skriva att det var ifrån mig - Julian!

2007-12-10 @ 20:53:53
Postat av: Robert

Fan vad schysst att du har rixarmbandet kvar fortfarande:D

2007-12-14 @ 15:28:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback