Det närmar sig

min blogg har varit väldigt inaktiv på det senaste
önskar att jag kunde säga att det beror på att jag pluggat varje vaken stund.
men lite annat har jag hunnit med

I torsdags kväll hade vi luciatåg hos ambassadören
inför några hundra inbjudna gäster
sedan bjöds vi på julmiddag och lussebullar.

Fredagen var jag, Alex och Jess återigen på Black Diamond
mycket lyckad kväll och en bra sista utekväll innan året e slut
Följande dag tvingades vi upp tidigt för att vandra
Mt Longonot stod på schemat i högsommarvärmen
där kan vi snacka om något jobbigt

Igår blev jag helt klar med alla julklappar
och jag har nu slagit in och packat allt
Nu är det FN som gäller för resten av veckan

Nu är jag snart hemma i kalla Sverige!
Vi ses då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback