hata pc city

min dator gick av nån outgrundlig anledning sönder för 7-8 veckor sen.
touchscreenen slutade fungera.
sen efter 6 och en halv vecka så får ja äntligen tillbaka min dator
vi bråka lie me dem i affären för att ja fått vänta så länge.
men ändå: lyckorus!
ända tills ja kommer hem o inser att touchpaden inte fungerar.
jag HATAR pc city
så nu har ja ingen dator igen.
kuuuuul
elr ja har andra datorer men inte min fina egna data.
blääääääääää
dessutom va de dumma i huvet i butiken och fett otrevliga.
jag SKA ha min daa innan ja åker.

ja har lämnat in min kamera också.

elektroniska saker älskar mig.

den kommer ja inte få innan ja åker.

känns som att allt jobbar emot att ja ska åka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback